Bank internetowy


» MULTIKONTO MY - KONTO WSPÓLNE

  • Konto dla osób, którym zależy na wspólnym zarządzaniu rachunkiem
  • Stanowi ono najlepszy sposób na gospodarowanie domowymi finansami całej rodziny
  • Możliwość prowadzenia kont i lokat walutowych
  • Pełna kontrola nad finansami bez względu na miejsce i porę
  • 24 godziny na dobę z każdego miejsca na świecie - przez Internet, telefon, SMS, WAP
  • Pakiet narzędzi oszczędnościowych: rachunek oszczędnościowy, lokaty, fundusze inwestycyjne, rachunek maklerski
WYPEŁNIJ WNIOSEK




Dlaczego warto otworzyć MultiKonto My ?
Jak korzystać z MultiBanku
Rachunki walutowe
Opłaty i prowizje
Jak założyć MultiKonto My



Dlaczego warto otworzyć MultiKonto My ?

MultiKonto my to rachunek dla wymagających Klientów. Można nim zarządzać zarówno w tradycyjny, jak i nowoczesny sposób. MultiKonto my daje Ci wybór, ale Ty podejmujesz decyzję: może być dobrze oprocentowanym kontem osobistym możecie zarządzać nim wspólnie, a dzieci ustanowić pełnomocnikami

MultiKonto my to:

  1. Rewelacyjny i łatwy do uzyskania kredyt odnawialny (tylko 11,50% w skali roku), nawet do siedmiokrotności wpływów na Twój rachunek
  2. Wysoko oprocentowany Rachunek Oszczędnościowy (do 3,10%), na którym Twoje pieniądze pracują szybciej, a Ty ciągle masz do nich dostęp
  3. Bezpłatne i wygodne wykonywanie wszystkich operacji za pomocą Internetu, multilinii, SMS, WAP
  4. Bezpłatny elektroniczny wyciąg miesięczny opisujący wszystkie wykonane przez Ciebie transakcje
  5. Możliwość wykonania wszystkich operacji bezpośrednio w placówkach MultiBanku
  6. netk@rta - karta umożliwiąjąca płatności w sklepach wirtualnych

MultiKonto my daje Ci wiele rozwiązań, ale to Ty podejmujesz decyzję:

  • może być dobrze oprocentowanym kontem osobistym
  • możecie zarządzać nim wspólnie, a dzieci ustanowić pełnomocnikami
  • bezpłatny miesięczny elektroniczny wyciąg umożliwia monitorowanie finansów
  • miesięczna opłata tylko 8 PLN

MultiKonto my oferuje wiele możliwości korzystnego lokowania środków

  • MultiKonto my oprocentowane jest w wysokości 0,10%, a nadwyżki finansowe można przechowywać na wyżej oprocentowanym
  • Rachunku Oszczędnościowym, oprocentowanym do 3,10%, w zależności od wysokości środków ulokowanych na rachunku
  • korzystnie oprocentowane (do 4,05% w skali roku) lokaty
  • możliwość lokowania kapitału w funduszach inwestycyjnych
  • usługa maklerska - możliwość inwestowania w akcje i obligacje bezpośrednio z rachunku bieżącego MultiKonta.

MultiKonto my oferuje również odnawialną linię kredytową

  • oprocentowany jedynie 11,50% w skali roku
  • już po 5 miesiącach kredyt może osiągnąć pięciokrotność wpływów
  • maksymalna wysokość kredytu - to aż siedmiokrotność wpływów na rachunek, a możesz go uzyskać już po 9 miesiącach od założenia MultiKonta my
  • można go przeznaczyć na dowolny cel

MultiKonto my daje Ci swobodę w zarządzaniu własnymi środkami

  • wszystkie operacje dokonywane samodzielnie przez Internet są bezpłatne
  • 999 przelewów zdefiniowanych
  • nieograniczona ilość zleceń stałych, polecenie zapłaty
  • przelewy zagraniczne i walutowe w kraju
  • operacje dokonywane na rachunku są uaktualniane automatycznie, dlatego saldo odzwierciedla rzeczywisty stan środków
  • bezprowizyjne wypłaty gotówki z prawie 1500 bankomatów sieci Euronet, BZ WBK i Cash4You

netk@rta - Bezpieczne zakupy w sieci

netk@rta jest najbezpieczniejszym, wśród proponowanych przez polskie banki, narzędziem do płacenia w wirtualnym świecie i jednocześnie najwygodniejszym sposobem płacenia za zakupy z dostawą do domu czy pracy.

netk@rtą możesz posługiwać się w:

  • Internecie
  • przy zamówieniach telefonicznych (np. prenumerata czasopism)
  • przy zamówieniach pocztowych (np. zakupy z katalogu domu wysyłkowego)
  • wszędzie tam w świecie wirtualnym, gdzie są akceptowane karty Visa

netk@rta jest kartą międzynarodową - można nią płacić także w zagranicznych sklepach wirtualnych. netk@rta to "wirtualna portmonetka", nie może być użyta przez nikogo w świecie rzeczywistym, w żadnym fizycznym sklepie ani w bankomacie. Specjalne zasady działania netk@rty gwarantują też, że nikt niepowołany nie wykorzysta Twojej karty w świecie wirtualnym.

Łatwość dostępu

  • multilinia
  • Internet
  • MultiCzat
  • SMS
  • Centra Usług Finansowych


WYPEŁNIJ WNIOSEK

Powrót



Jak korzystać z MultiBanku

MultiBank zapewnia szeroki dostęp do swoich usług. Każdy klient może wybrać najdogodniejszy sposób kontaktowania się z MultiBankiem i zarządzania swoimi pieniędzmi.

Centrum Usług Finansowych - zapewnia kompleksową profesjonalną obsługę Klientów, mamy nadzieję, że szczególnie znaczenie zyskają bezpośrednie spotkania z doradcami finansowymi. Ponadto w każdym Centrum znajdują się: Kiosk, telefon i bankomat, które umożliwiają dostęp do pozostałych kanałów, a także wrzutnia depozytów.

Multilinia - telefoniczny dostęp do usług MultiBanku, składający się z Automatycznego Serwisu Telefonicznego (IVR) i usług teleoperatorów. Multilinia zapewnia całodobową obsługę większości operacji oferowanych przez MultiBank. Przez całą dobę teleoperatorzy służą swoją pomocą.

Internet daje możliwość samodzielnego zarządzania pieniędzmi 24h na dobę. Zapewnia dostęp do większości usług oferowanych przez MultiBank. Umożliwia całkowitą obsługę konta. Wszelkie operacje wykonywane przez Internet są bezpłatne.

Dostęp do serwisu internetowego MultiBanku dają (oczywiście, oprócz komputerów osobistych podłączonych do sieci www) kioski znajdujące się w Centrach Usług Finansowych MultiBanku. MultiBank przykłada najwyższą wagę do jakości i kompleksowości zabezpieczeń kanału internetowego. Wykorzystuje najnowocześniejsze technologie do tego, żeby pieniądze klientów leżały i procentowały na ich kontach bez żadnego uszczerbku.

Internetowy serwis transakcyjny MultiBanku pozwala w prosty sposób zrealizować wszystkie operacje związane z funkcjonowaniem konta:

  • sprawdzenie stanu konta
  • dostęp do historii operacji na koncie
  • wykonanie dowolnego przelewu (przy pomocy listy haseł jednorazowych)
  • zlecenie zdefiniowanego przelewu
  • zablokowanie dostępu do rachunku w MultiBanku
  • i inne czynności, które w tradycyjnym banku wymagały wizyty w placówce.

WAP umożliwia łatwy i szybki dostęp do konta przez telefon komórkowy, niezależnie od miejsca, w którym znajduje się jego właściciel. Pozwala na kontrolowanie salda, umożliwia dokonywanie wielu operacji związanych z funkcjonowaniem konta, a także z lokatami i kredytami.

SMS zapewnia szybki i prosty dostęp do podstawowych informacji na temat konta. SMS można wysłać z dowolnej sieci telefonii komórkowej, pod warunkiem, że numer telefonu klienta został umieszczony w systemie bankowym. Jeśli nie, wystarczy skontaktować się z multilinią i dodać tę informację.



WYPEŁNIJ WNIOSEK

Powrót



Rachunki walutowe w MultiBanku

Nowoczesne konta walutowe w MultiBanku to znakomita okazja do bezpiecznego oszczędzania.

Konto walutowe w MultiBnaku:

  • Rachunek walutowy można prowadzić w dolarach i w euro.
  • Szczególnie przyda się tym osobom, które realizują przelewy zagraniczne lub przelewy walutowe w Polsce.
  • Jest praktyczny, bo przy okazji można gromadzić na nim oszczędności.
  • Umożliwia otwieranie lokat walutowych.
  • Oprocentowanie jest zmienne.
  • Można na niego wpłacać dowolne kwoty i kiedy się chce - nie określamy minimalnych miesięcznych wpłat na ten rachunek.
  • Jest bardzo wygodny w obsłudze. multilinia i Internet pozwalają na kontrolowanie go i wykonywanie operacji finansowych w każdej chwili i każdym miejscu. Zależy to wyłącznie od woli, możliwości i potrzeb posiadacza rachunku.
  • odobnie jak przy MultiKoncie można ustanowić dwóch pełnomocników do rachunku. Mogą być to pełnomocnicy ogólni lub rodzajowi.


WYPEŁNIJ WNIOSEK

Powrót



Opłaty i prowizje

Podstawowe opłaty i prowizje :
(wyciąg z Taryfy Prowizji i Opłat Bankowych MultiBanku)

1 Otwarcie rachunku 0,00 zł
2 Prowadzenie rachunku (opłata miesięczna) 8,00 zł
3 Wykonanie zlecenia stałego 0,00 zł
4 Prowizja przygotowawcza - kredyt odnawialny* 1%
5 Karta Visa Electron (opłata miesięczna)**
- karta główna (dla posiadacza rachunku) 1,00 zł
- karta główna (dla współposiadacza rachunku) 1,00 zł
- karta dla pełnomocnika 1,00 zł
6 Karta Visa Classic (opłata roczna)
- karta główna (dla posiadacza rachunku) 30,00 zł
- karta dla pełnomocnika 30,00 zł
- Prowizja od wypłaty gotówki w ATM własnych, sieci Euronet, BZ WBK i Cash4You 0,00 zł
- Prowizja od wypłaty gotówki w bankomatach obcych na terenie Polski 5,00 zł
- Prowizja od wypłaty gotówki w bankomacie za granicą*** 10,00 zł
7 Operacje wykonywane za pośrednictwem kanałów zdalnych (Internet, IVR, WAP) 0,00 zł

* - brak prowizji dla kredytów odnawialnych udzielanych w ramach MultiPlanu i MultiPlanu Walutowego
** - opłata jest zwracana jeśli w m-cu kalendarzowym zostną rozliczone i zaksięgowane transakcje bezgotówkowe dokonane daną kartą na kwotę łączną min. 500zł
*** - w przypadku transakcji bezgotówkowych i wypłat gotówki, dokonywanych za granicą w walucie innej niż waluta rozliczeniowa, MultiBank, na podstawie przepisów Visa International, może pobrać dodatkowo prowizję za przewalutowanie transakcji lub wypłaty gotówki w wysokości do 2% wartości transakcji lub wypłaty gotówki



WYPEŁNIJ WNIOSEK

Powrót



Jak założyć MultiKonto my ?

Aby założyć dowolne MultiKonto wystarczy wypełnić wniosek o otwarcie MultiKonta (klienci indywidualni) lub wniosek o otwarcie MultiKonta Business (przedsiębiorcy).

Wnioski otwierają się w nowych oknach przeglądarki. Przekazanie danych jest w pełni bezpieczne - trafiają do bazy na serwerach MultiBanku.

Gdy Twój wniosek zostanie zaakceptowany, MultiBank przygotuje dla Ciebie umowę, która zostanie wysłana na adres podany w formularzu. Będzie tam umieszczony numer Twojego MultiKonta oraz numer klienta (tzw. Identyfikator). Już od tej chwili możesz lokować u nas swoje pieniądze. Żeby konto MultiBank w pełni uaktywnić (m.in. mieć możliwość wypłacania pieniędzy) musisz podpisać przesłaną umowę załączyć wymagane dokumenty (określone w liście) i wszystko to odesłać do MultiBanku.

Zobacz jak wygląda dalsza procedura otwierania MultiKonta przez Internet
Niżej opisane czynności wykonuje MultiBank.

Wszystkie niezbędne do zawarcia umowy dokumenty prześlemy pocztą, niezwłocznie po otwarciu Multikonta.

Po otrzymaniu naszego listu prosimy o jak najszybsze odesłanie:

  • 1 wypełnionego i podpisanego egzemplarza umowy
  • wypełnionej Karty Wzoru Podpisu - odpowiednio do liczby właścicieli MultiKonta
  • w przypadku rezydentów - wypełnionych i podpisanych oświadczeń o zamiarze stałego pobytu i o skutecznym doręczaniu korespondencji
  • kserokopię dokumentu potwierdzającego tożsamość - strony zawierające: dane osobowe, zdjęcie, podpis, adres zameldowania oraz serię i numer dokumentu (są to strony 1, 2, 3, 6 i 7 dowodu osobistego); z nowego dowodu obie strony dokumentu powiększone w skali 2:1, w przypadku paszportu - strona ze zdjęciem, numerem, serią i datą ważności
  • w przypadku MultiKonta jestem - kserokopię aktualnej legitymacji szkolnej lub legitymacji studenckiej lub zaświadczenia o statusie studenta/ucznia
Proponujemy upewnić się poprzez multilinię 0801 300 000, czy wysłane dokumenty dotarły do nas.

GDY TYLKO OTRZYMAMY PODPISANĄ PRZEZ CIEBIE UMOWĘ:
  • w pełni aktywujemy Twoje MultiKonto
  • będziesz mógł zarządzać pieniędzmi
  • będziesz mógł aktywować wszystkie kanały dostępu* do MultiBanku (Internet, SMS, multilinia).
  • pocztą dostarczymy Ci najszybciej, jak będzie to możliwe kartę Visa i PIN do niej; każde w oddzielnym liście ze względu na bezpieczeństwo**

* Aktywowanie kanałów dostępu wymaga użycia indywidualnych haseł dostępu - dla aktywowania usług telefonicznych jest to tak zwany telekod składający się z sześciu cyfr, a dla aktywowania Internetu potrzebne jest hasło ośmiocyfrowe. By procedura uruchomienia kanałów przebiegła sprawnie, proponujemy przygotować hasła wcześniej.
** Po otrzymaniu karty Visa prosimy o skontaktowanie się z teleoperatorem multilinii, by ją aktywować - jest to dodatkowa forma zabezpieczenia.



WYPEŁNIJ WNIOSEK

Powrót