» MULTIKONTO MY - KONTO WSPÓLNE
- Konto dla osób, którym zależy na wspólnym zarządzaniu rachunkiem
- Stanowi ono najlepszy sposób na gospodarowanie domowymi finansami całej rodziny
- Możliwość prowadzenia kont i lokat walutowych
- Pełna kontrola nad finansami bez względu na miejsce i porę
- 24 godziny na dobę z każdego miejsca na świecie - przez Internet, telefon, SMS, WAP
- Pakiet narzędzi oszczędnościowych: rachunek oszczędnościowy, lokaty, fundusze inwestycyjne, rachunek maklerski

Dlaczego warto otworzyć MultiKonto My ?
Jak korzystać z MultiBanku
Rachunki walutowe
Opłaty i prowizje
Jak założyć MultiKonto My
Dlaczego warto otworzyć MultiKonto My ?
MultiKonto my to rachunek dla wymagających Klientów. Można nim zarządzać zarówno w tradycyjny, jak i nowoczesny sposób. MultiKonto my daje Ci wybór, ale Ty podejmujesz decyzję: może być dobrze oprocentowanym kontem osobistym możecie zarządzać nim wspólnie, a dzieci ustanowić pełnomocnikami
MultiKonto my to:
- Rewelacyjny i łatwy do uzyskania kredyt odnawialny (tylko 11,50% w skali roku), nawet do siedmiokrotności wpływów na Twój rachunek
- Wysoko oprocentowany Rachunek Oszczędnościowy (do 3,10%), na którym Twoje pieniądze pracują szybciej, a Ty ciągle masz do nich dostęp
- Bezpłatne i wygodne wykonywanie wszystkich operacji za pomocą Internetu, multilinii, SMS, WAP
- Bezpłatny elektroniczny wyciąg miesięczny opisujący wszystkie wykonane przez Ciebie transakcje
- Możliwość wykonania wszystkich operacji bezpośrednio w placówkach MultiBanku
- netk@rta - karta umożliwiąjąca płatności w sklepach wirtualnych
MultiKonto my daje Ci wiele rozwiązań, ale to Ty podejmujesz decyzję:
- może być dobrze oprocentowanym kontem osobistym
- możecie zarządzać nim wspólnie, a dzieci ustanowić pełnomocnikami
- bezpłatny miesięczny elektroniczny wyciąg umożliwia monitorowanie finansów
- miesięczna opłata tylko 8 PLN
MultiKonto my oferuje wiele możliwości korzystnego lokowania środków
- MultiKonto my oprocentowane jest w wysokości 0,10%, a nadwyżki finansowe można przechowywać na wyżej oprocentowanym
- Rachunku Oszczędnościowym, oprocentowanym do 3,10%, w zależności od wysokości środków ulokowanych na rachunku
- korzystnie oprocentowane (do 4,05% w skali roku) lokaty
- możliwość lokowania kapitału w funduszach inwestycyjnych
- usługa maklerska - możliwość inwestowania w akcje i obligacje bezpośrednio z rachunku bieżącego MultiKonta.
MultiKonto my oferuje również odnawialną linię kredytową
- oprocentowany jedynie 11,50% w skali roku
- już po 5 miesiącach kredyt może osiągnąć pięciokrotność wpływów
- maksymalna wysokość kredytu - to aż siedmiokrotność wpływów na rachunek, a możesz go uzyskać już po 9 miesiącach od założenia MultiKonta my
- można go przeznaczyć na dowolny cel
MultiKonto my daje Ci swobodę w zarządzaniu własnymi środkami
- wszystkie operacje dokonywane samodzielnie przez Internet są bezpłatne
- 999 przelewów zdefiniowanych
- nieograniczona ilość zleceń stałych, polecenie zapłaty
- przelewy zagraniczne i walutowe w kraju
- operacje dokonywane na rachunku są uaktualniane automatycznie, dlatego saldo odzwierciedla rzeczywisty stan środków
- bezprowizyjne wypłaty gotówki z prawie 1500 bankomatów sieci Euronet, BZ WBK i Cash4You
netk@rta - Bezpieczne zakupy w sieci
netk@rta jest najbezpieczniejszym, wśród proponowanych przez polskie banki, narzędziem do płacenia w wirtualnym świecie i jednocześnie najwygodniejszym sposobem płacenia za zakupy z dostawą do domu czy pracy.
netk@rtą możesz posługiwać się w:
- Internecie
- przy zamówieniach telefonicznych (np. prenumerata czasopism)
- przy zamówieniach pocztowych (np. zakupy z katalogu domu wysyłkowego)
- wszędzie tam w świecie wirtualnym, gdzie są akceptowane karty Visa
netk@rta jest kartą międzynarodową - można nią płacić także w zagranicznych sklepach wirtualnych. netk@rta to "wirtualna portmonetka", nie może być użyta przez nikogo w świecie rzeczywistym, w żadnym fizycznym sklepie ani w bankomacie. Specjalne zasady działania netk@rty gwarantują też, że nikt niepowołany nie wykorzysta Twojej karty w świecie wirtualnym.
Łatwość dostępu
- multilinia
- Internet
- MultiCzat
- SMS
- Centra Usług Finansowych

Powrót
Jak korzystać z MultiBanku
MultiBank zapewnia szeroki dostęp do swoich usług. Każdy klient może wybrać najdogodniejszy sposób kontaktowania się z MultiBankiem i zarządzania swoimi pieniędzmi.
Centrum Usług Finansowych - zapewnia kompleksową profesjonalną obsługę Klientów, mamy nadzieję, że szczególnie znaczenie zyskają bezpośrednie spotkania z doradcami finansowymi. Ponadto w każdym Centrum znajdują się: Kiosk, telefon i bankomat, które umożliwiają dostęp do pozostałych kanałów, a także wrzutnia depozytów.
Multilinia - telefoniczny dostęp do usług MultiBanku, składający się z Automatycznego Serwisu Telefonicznego (IVR) i usług teleoperatorów. Multilinia zapewnia całodobową obsługę większości operacji oferowanych przez MultiBank. Przez całą dobę teleoperatorzy służą swoją pomocą.
Internet daje możliwość samodzielnego zarządzania pieniędzmi 24h na dobę. Zapewnia dostęp do większości usług oferowanych przez MultiBank. Umożliwia całkowitą obsługę konta. Wszelkie operacje wykonywane przez Internet są bezpłatne.
Dostęp do serwisu internetowego MultiBanku dają (oczywiście, oprócz komputerów osobistych podłączonych do sieci www) kioski znajdujące się w Centrach Usług Finansowych MultiBanku. MultiBank przykłada najwyższą wagę do jakości i kompleksowości zabezpieczeń kanału internetowego. Wykorzystuje najnowocześniejsze technologie do tego, żeby pieniądze klientów leżały i procentowały na ich kontach bez żadnego uszczerbku.
Internetowy serwis transakcyjny MultiBanku pozwala w prosty sposób zrealizować wszystkie operacje związane z funkcjonowaniem konta:
- sprawdzenie stanu konta
- dostęp do historii operacji na koncie
- wykonanie dowolnego przelewu (przy pomocy listy haseł jednorazowych)
- zlecenie zdefiniowanego przelewu
- zablokowanie dostępu do rachunku w MultiBanku
- i inne czynności, które w tradycyjnym banku wymagały wizyty w placówce.
WAP umożliwia łatwy i szybki dostęp do konta przez telefon komórkowy, niezależnie od miejsca, w którym znajduje się jego właściciel. Pozwala na kontrolowanie salda, umożliwia dokonywanie wielu operacji związanych z funkcjonowaniem konta, a także z lokatami i kredytami.
SMS zapewnia szybki i prosty dostęp do podstawowych informacji na temat konta. SMS można wysłać z dowolnej sieci telefonii komórkowej, pod warunkiem, że numer telefonu klienta został umieszczony w systemie bankowym. Jeśli nie, wystarczy skontaktować się z multilinią i dodać tę informację.

Powrót
Rachunki walutowe w MultiBanku
Nowoczesne konta walutowe w MultiBanku to znakomita okazja do bezpiecznego oszczędzania.
Konto walutowe w MultiBnaku:
- Rachunek walutowy można prowadzić w dolarach i w euro.
- Szczególnie przyda się tym osobom, które realizują przelewy zagraniczne lub przelewy walutowe w Polsce.
- Jest praktyczny, bo przy okazji można gromadzić na nim oszczędności.
- Umożliwia otwieranie lokat walutowych.
- Oprocentowanie jest zmienne.
- Można na niego wpłacać dowolne kwoty i kiedy się chce - nie określamy minimalnych miesięcznych wpłat na ten rachunek.
- Jest bardzo wygodny w obsłudze. multilinia i Internet pozwalają na kontrolowanie go i wykonywanie operacji finansowych w każdej chwili i każdym miejscu. Zależy to wyłącznie od woli, możliwości i potrzeb posiadacza rachunku.
- odobnie jak przy MultiKoncie można ustanowić dwóch pełnomocników do rachunku. Mogą być to pełnomocnicy ogólni lub rodzajowi.

Powrót
Opłaty i prowizje
Podstawowe opłaty
i prowizje :
(wyciąg z Taryfy Prowizji i Opłat Bankowych MultiBanku)
|
* - brak prowizji dla kredytów odnawialnych
udzielanych w ramach MultiPlanu i MultiPlanu Walutowego
** - opłata jest zwracana jeśli w m-cu kalendarzowym zostną rozliczone i zaksięgowane transakcje bezgotówkowe dokonane daną kartą na kwotę łączną min. 500zł
*** - w przypadku
transakcji bezgotówkowych i wypłat gotówki, dokonywanych za granicą w walucie
innej niż waluta rozliczeniowa, MultiBank, na podstawie przepisów Visa
International, może pobrać dodatkowo prowizję za przewalutowanie transakcji lub
wypłaty gotówki w wysokości do 2% wartości transakcji lub wypłaty
gotówki

Powrót
Jak założyć MultiKonto my ?
Aby założyć dowolne MultiKonto wystarczy wypełnić wniosek o otwarcie MultiKonta (klienci indywidualni) lub wniosek o otwarcie MultiKonta Business (przedsiębiorcy).
Wnioski otwierają się w nowych oknach przeglądarki. Przekazanie danych jest w pełni bezpieczne - trafiają do bazy na serwerach MultiBanku.
Gdy Twój wniosek zostanie zaakceptowany, MultiBank przygotuje dla Ciebie umowę, która zostanie wysłana na adres podany w formularzu. Będzie tam umieszczony numer Twojego MultiKonta oraz numer klienta (tzw. Identyfikator). Już od tej chwili możesz lokować u nas swoje pieniądze. Żeby konto MultiBank w pełni uaktywnić (m.in. mieć możliwość wypłacania pieniędzy) musisz podpisać przesłaną umowę załączyć wymagane dokumenty (określone w liście) i wszystko to odesłać do MultiBanku.
Zobacz jak wygląda dalsza procedura otwierania MultiKonta przez Internet
Niżej opisane czynności wykonuje MultiBank.
Wszystkie niezbędne do zawarcia umowy dokumenty prześlemy pocztą, niezwłocznie po otwarciu Multikonta.
Po otrzymaniu naszego listu prosimy o jak najszybsze odesłanie:
- 1 wypełnionego i podpisanego egzemplarza umowy
- wypełnionej Karty Wzoru Podpisu - odpowiednio do liczby właścicieli MultiKonta
- w przypadku rezydentów - wypełnionych i podpisanych oświadczeń o zamiarze stałego pobytu i o skutecznym doręczaniu korespondencji
- kserokopię dokumentu potwierdzającego tożsamość - strony zawierające: dane osobowe, zdjęcie, podpis, adres zameldowania oraz serię i numer dokumentu (są to strony 1, 2, 3, 6 i 7 dowodu osobistego); z nowego dowodu obie strony dokumentu powiększone w skali 2:1, w przypadku paszportu - strona ze zdjęciem, numerem, serią i datą ważności
- w przypadku MultiKonta jestem - kserokopię aktualnej legitymacji szkolnej lub legitymacji studenckiej lub zaświadczenia o statusie studenta/ucznia
GDY TYLKO OTRZYMAMY PODPISANĄ PRZEZ CIEBIE UMOWĘ:
- w pełni aktywujemy Twoje MultiKonto
- będziesz mógł zarządzać pieniędzmi
- będziesz mógł aktywować wszystkie kanały dostępu* do MultiBanku (Internet, SMS, multilinia).
- pocztą dostarczymy Ci najszybciej, jak będzie to możliwe kartę Visa i PIN do niej; każde w oddzielnym liście ze względu na bezpieczeństwo**
* Aktywowanie kanałów dostępu wymaga użycia indywidualnych haseł dostępu - dla aktywowania usług telefonicznych jest to tak
zwany telekod składający się z sześciu cyfr, a dla aktywowania Internetu potrzebne jest hasło ośmiocyfrowe. By procedura uruchomienia
kanałów przebiegła sprawnie, proponujemy przygotować hasła wcześniej.
** Po otrzymaniu karty Visa prosimy o skontaktowanie się z teleoperatorem multilinii, by ją aktywować - jest to dodatkowa forma
zabezpieczenia.

Powrót